A webáruház használata

Az áruházat olyan szolgáltatásokkal és lehetőségekkel igyekeztünk felépíteni, hogy minél egyszerűbben megtalálhasd és megvásárolhasd a keresett terméket. Az áruház funkcióit elsősorban a személyes vásárlás során is felmerülő igényekhez igazítottuk, és azon túlmenően próbáltuk további ötletekkel segíteni a vásárlást. A legmegfelelőbb termék kiválasztásának elősegítésére, igyekszünk a lehető legtöbb javaslatot, és információt nyújtani a kiválasztott termékekre vonatkozóan.

Böngészés a kategóriák, termékek között

Az áruházban rendelés feladása nélkül is tájékozódhatsz termékeinkről. Ebben az esetben adataid megadása nem szükséges. A bejelentkezés és regisztráció nélkül történő böngészés közben is kiválaszthatsz termékeket, berakhatod egy kosárba, s ha ezt követően regisztrálsz, vagy belépsz a korábban beregisztrált adataiddal ezeket a cikkek azonnal megrendelheted. Így nem szükséges, hogy bejelentkezés után újra kiválaszd azokat.

A termékek rendszerezéséhez egy többszintű menüstruktúrát hoztunk létre. Az oldalsó menüsávban található hivatkozások segítenek a fő termékcsoport kiválasztásában, melyen belül további alcsoportok szerepelnek. A kívánt termékcsoportra kattintva, részletes kategórialistát illetve terméklistát kapsz. Itt választhatsz a termékek közül, és eljuthatsz a termékek részletes információs oldalaira, ahol részletes leírás és további információk is találhatóak.

A termék oldalon a  leírás jobb oldalán láthatod a termék bruttó árát, illetve itt teheted a kosaradba a terméket. A feltüntetett bruttó ár már tartalmazza az akutális és szezonális kedvezményeket. Amennyiben szívesen megmutatnád valakinek az adott terméket, a megosztás gombokat használva könnyedén megteheted. Az adott terméket véleményzheted, értékelhezd is. Amennyiben szeretnél más termékeket is megtekinteni, az áruház minden oldalán megtalálható kezelőgombok segítségével böngészhetsz tovább.

Keresési lehetőségek

A KERESÉS funkcióval a vásárlást, illetve a kiválasztást szeretnénk megkönnyíteni, mivel egy szót, vagy szótöredéket megadva lehet keresni a termékek azonosítójában, megnevezésében és a termékleírásban.

A megrendelés véglegesítése, a vásárlás lezárása, megrendelés elküldése

A kosár oldalon a rendszer a vásárlás értékhatárától függően önállóan beállítja a szállítási díj értékét, így ezzel teendőd nincsen. A kosárba rakott termékek megrendelése a kosár oldal alján található "Tovább a megrendeléshez" gomb megnyomásával kezdeményezhető.

Itt első lépésként adataidat kérjük el, illetve ha bejelentkezett felhasználó vagy, akkor ez szükségtelen és a szállítási címre kérdezünk rá. Kérjük, figylemesen nézd át, hogy helyesek-e az ott megjelenő adatok (Szállítási cím, termékek, vásárlási érték...) Ha kívánsz, üzenetet írhatsz a rendelésed összeállítója részére az erre a célra szolgáló ablakban, majd a "Megrendelés elküldése" gombbal küldd el részünkre a megrendelésedet. A megrendelés tényét a következő megnyíló ablakban nyugtázzuk, és emailt küldünk a részedre a megadott email címre.

Szolgáltató nem vállal felelősséget a gondossága ellenére és/vagy a rendszer hibájából eredően, bárki számára felismerhető módon, hibásan feltüntetett árért, illetve a nyilvánvalóan téves, a termék közismert nagyságrendű árától jelentősen eltérő, irreális árra (különösen, de nem kizárólag 0 Ft). Ilyen esetekben a Szolgáltató nem köteles a terméket a Honlapon hibásan feltüntetett áron szolgáltatni. Hibásan feltüntetett ár esetén, Szolgáltató, a rendelés visszaigazolásában vagy azt követően ajánlja fel, a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli-e valós áron a terméket vagy sem.
 


Az áru kiszállítása

A megrendelt áru kiszállítása a GLS Futárszolgálattal történik, utánvétes készpénzfizetéssel illetve bankkártyás fizetéssel. Az áru ellenértéke és az esetleges csomagolási díj az áru átvételekor fizetendő készpénzben vagy bankkártyával a futárnak. Csak katalógus rendelése esetén a csomagolási költséget a megrendelő állja. A kiszállítás 15 000 Ft feletti megrendelés esetén, Magyarország egész területén ingyenes. 15 000 Ft alatti megrendelés esetén 1 600 Ft csomagolási költséget számítunk fel. Az utánvét díja egységesen 350 Ft. Az ingyenes szállítás bútorokra nem vonatkozik. Ez esetben kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot velünk. Házhozszállítás esetén a megrendelt termékeket a rendeléstől számított 2 munkanapon belül leszállítjuk. Tájékoztatunk továbbá, hogy aznapi rendelésnek a munkanapokon 10:00 óráig leadott rendelés számít. Ezután leadott rendelés másnap kerül feldolgozásra. Külföldre történő kiszállítást és külföldre történő számlázást nem vállalunk.

 


Szállítás Magyar Postával:

Aki a 335/2012 sz. Korm. rendelet alapján a Magyar Postát szeretné választani rendelése kiszállítására, kérjük a rendelés leadásakor a megjegyzés rovatban közölje ezt felénk, vagy a rendelés leadását követő 1 órán belül ezt írásban kérelmezheti a rendeles@elitecosmetix.hu e-mail címen. A weboldalon feltűntetett szállítási határidők és díjak a Magyar Posta kiszállításaira nem érvényesek. Kérlek kérd egyedei árajánlatunkat.

 


Elállási / Felmondási jog

Reméljük, hogy minden rendben történik a vásárlás során és elégedett ügyfeleink között tarthatunk számon. Az elállás joga azonban a távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet szabályozása értelmében megillet Téged. A megrendelt terméket a kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül visszaküldheted részünkre.

Az elállási/felmondási határidő a termékek átvételétől számított 14 napon belül jár le. A vásárlástól számított 15. naptól 10%, a 31. naptól 50% kezelési költséget számítunk fel. 60 napon túl vásárolt termékeket nem áll módunkban visszavenni!

Amennyiben élni szeretnél az elállási jogoddal, úgy egyértelműen jelezned kell felénk elállási szándékodat az „Elállási nyilatkozat” kitöltésével. A kitöltött nyilatkozatot a nem kívánt termékkel/termékekkel együtt el kell juttatnod hozzánk postai úton a 1095 Budapest, Soroksári út 160-as címre, az CosmoPro ügyfélszolgálatának címezve, valamint e-mailben a rendeles@elitecosmetix.hu-ra.

A nem kívánt termék/termékek és a nyilatkozat elküldése előtt kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot a fent említett e-mail címen, hogy az ügyintézéshez szükséges további adatokat is felvehessük (Név, eredeti számla száma, stb.). Kérjük, hogy az e-mail tárgyába a következő kifejezést írd: Elállás

A vásárlástól való elállás esetén a termék postai úton történő visszaküldése és annak igazolása a vásárlót terheli. A visszaküldött termék és a kitöltött elállási nyilatkozat kézhezvétele után az CosmoPro Kft banki átutalással küldi vissza a termék/ termékek értékét a vásárló által megadott bankszámlaszámra.

Kozmetikai termékek ( CrystaLac, építő zselék, porcelánporok, színes zselék, stb.) esetében a vásárlástól való elállás csak abban az esetben lehetséges, ha a terméket sértetlen, bontatlan állapotban küldöd vissza. Amennyiben az adott kozmetikai terméket felbontod, úgy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § e) pontja alapján higiéniai okok miatt nem illet meg az elállás joga.

Amennyiben minőségi panasszal szeretnél élni, úgy azt az CosmoPro Kft. webáruház asszisztenseknél (rendeles@elitecosmetix.hu) teheted meg.

Az CosmoPro Kft ügyfélszolgálatát ( H-P 8:30 - 16:30) normál díjas telefonszámon is elérheted: +36 30/208 1998

Amennyiben téves rendelést adtál le, úgy azt a webáruház asszisztenseknek tudod jelezni a rendeles@elitecosmetix.hu címen vagy normál díjas telefonon a +36 30/797 4041-es számon.

Kellékszavatosság

Milyen esetben élhetsz a kellékszavatosság jogával?
Hibás teljesítés esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthetsz a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetnek meg a kellékszavatossági igény alapján?
Választásod szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhetsz: - Kijavítást vagy a vásárlástól számított 14 napon belül kicserélést kérhetsz. Kivétel ez alól, ha az általad választott megoldás teljesítése lehetetlen (pl. kifutó termék), vagy aránytalanul magas többletköltséggel járna más igény teljesítéséhez képest.

Milyen határidőben érvényesítheted a kellékszavatossági igényedet?
A vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. A termék átvételétől számított két éves elévülési határidőn túl a kellékszavatossági jog már nem érvényesíthető.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, amennyiben igazolod ( a vásárlást igazoló számla/blokk segítségével), hogy a terméket webáruházunkban vagy üzletünkben ( 1085 Budapest, József krt. 44.) vásároltad.

A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után a vásárló köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is fenn állt. Reklamációra minden esetben csak a vásárlás helyén van mód. Amennyiben viszonteladóinknál vásároltad a terméket, úgy az esetleges meghibásodás esetén a vásárlás helyén tudsz reklamációval élni.

Termékszavatosság

Milyen esetben élhetsz a termékszavatosság jogával?
A termék hibája esetén - választásod szerint - a 2. pontban meghatározott kellékszavatossági jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthetsz.

Milyen jogok illetnek meg a termékszavatosság igénye alapján?
Termékszavatossági igényed esetén kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheted.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheted a termékszavatosság igényét?
Termékszavatosság igénye a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesíthető. E határidő elteltével ez a jogosultság elveszik.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatod.

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Neked kell bizonyítani.

Felhívjuk a figyelmed, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.

Jótállás

Milyen jogok és milyen határidőn belül illetnek meg a jótállás alapján? Mikor nem érvényesíthető a jótállási igény? A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

A jótállás időtartama a termék kézhezvételétől számított egy év. A jótállási jogok érvényesítésének módját és szabályait a termék jótállási jegye tartalmazza.

Felhívjuk a figyelmed, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthetsz.
A jótállásból fakadó jogok az 2. és a 3. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik a vásárlót.

A 151/2003. ( IX.22) rendelet alapján egy év kötelező jótállás hatálya alá tartozó tartós fogyasztási cikkeknek minősülnek a következő termékek:

  • 10 000 Ft eladási ár feletti világítástechnikai termékek
  • 10 000 Ft eladási ár feletti bútorok
  • 10 000 Ft eladási ár feletti villamos-energiával működtetett szépségápolási eszközök ( pl. értékhatár feletti csiszológépek, porelszívók stb.)

Sem a szavatossági igény, sem a csereigény, sem a jótállási igény nem érvényesíthető abban az esetben, ha a vásárló a terméket nem rendeltetésszerűen használta, elmulasztotta a termékkel kapcsolatos karbantartási kötelezettségét, ha ebből fakadó sérülés vagy átalakítás történt a terméken, hibás vagy szakszerűtlen kezelés és szervizelés okozta kár esetén, helytelen tárolás -, elemi kár- vagy egyéb, nem gyártási eredetű meghibásodás esetén.

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződésből eredő esetleges viták rendezése érdekében a fogyasztó a Budapesti Békéltető Testülethez fordulhat a fogyasztói vita békés rendezésének érdekében.


Adatvédelmi tájékoztató

Ezúton tájékoztatunk, hogy adataidat a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tároljuk.

Adataidat harmadik félnek nem adjuk át, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél cégünk alvállalkozójaként működik együtt. Ekkor azonban az alvállalkozók a cégünk által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni. Adataid kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.

Adatvédelmi nyilvántartási szám: NAIH-62202/2013.
 

Sütik (Cookies)

A sütik apró - a számítógép merevlemezén tárolt információk. Az oldalunk is használ sütiket, annak érdekében, hogy Ön jobb felhasználói élményben részesüljön visszatérés esetén. A cookie-k nem tartalmaznak semmilyen személyes azonosításra alkalmas információt, mint például a név, vagy érzékeny információt, például a hitelkártya/bankkártya-számot. A böngészők gyakran engedik, hogy kitörölje, blokkolja a meglévő sütik használatát. Ha úgy dönt, hogy blokkolja a sütiket, kérjük vegye figyelembe, hogy nem mindig tudja teljes mértékben kihasználni az oldal funkcióit.


Az áruház üzemeltetője

CosmoPro Kft.
1085 Budapest, József krt. 44. fsz/3.
Fővárosi Bíróság mint Cégbíróság
01-09-866257
13651929-4-42
+36 (30) 797 4041
+36 (1) 334-1924, +36 (30) 846 8879
rendeles@elitecosmetix.hu